« مقاله های علمی- دانشگاهی – ۲-۲-۳-۵-مولفه‌ی قوت نام تجاری از دیدگاه کولین بیتز – پایان نامه های کارشناسی ارشدفایل های دانشگاهی- ۳-۳-۳-۱ قصد و بنای متعاقدین – پایان نامه های کارشناسی ارشد »

به منظور مشخص ساختن پاسخ این سوال از آزمون t تک گروهی استفاده شده است فرض صفر ادعا می‌کند که عامل ساختار و قوانین بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر ندارد و فرض خلاف بیان می‌کند عامل ساختار و قوانین بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر دارد . جدول (۴-۷)تأیید و یا عدم تأیید این فرضیه را مشخص می‌کند.

جدول (۴-۷) نتایج آزمون t تک نمونه در خصوص فرضیه ۱ تحقیق

جنسیت

میانگین

انحراف معیار

مقدار t

درجه آزادی

سطح معناداری

میانگین حاصل

۹/۳

۶۱/۰

۵/۱۸

۱۴۹

۰/۰

میانگین نظری

۳

داده های جدول (۴-۷) نشان می‌دهد که میانگین تاثیر آموزش عامل ساختار برابر ۹/۳ ، بیشتراز میانگین نظری برابر ۳ مشاهده شد و آزمون t تک نمونه این تفاوت را معنادار نشان داد چرا که سطح معناداری ‌کوچک‌تراز ۰۱/۰ می‌باشد لذا با توجه به اینکه میانگین حاصل از میانگین نظری بیشتر است و تفاوت هم معنادار است با ۹۹ درصد اطمینان می‌توانیم قضاوت کنیم که از نظر جامعه مورد نظر میانگین نمرات عامل ساختار و قوانین بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر به سزایی دارد .

۴-۶-۲ بررسی سوال دوم تحقیق:

عنوان سوال تحقیق :آیا عامل مشکلات ناشی از کارفرما بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی ادارات تاثیر دارد؟

به منظور مشخص ساختن پاسخ این سوال از آزمون tتک گروهی استفاده شده است فرض صفر ادعان می‌کند که عامل مشکلات ناشی از کارفرما بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر ندارد و فرض خلاف بیان می‌کند مشکلات ناشی از کارفرما بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر دارد . جدول (۴-۸)تأیید و یا عدم تأیید این فرضیه را مشخص می‌کند.

جدول (۴-۸) نتایج آزمون t تک نمونه در خصوص فرضیه ۲ تحقیق

جنسیت

میانگین

انحراف معیار

مقدار t

درجه آزادی

سطح معناداری

میانگین حاصل

۰/۴

۷۹/۰

۲۹/۱۶

۱۴۹

۰/۰

میانگین نظری

۳

داده های جدول (۴-۸) نشان می‌دهد که میانگین تاثیر آموزش عامل مشکلات کارفرما برابر ۰/۴ ، بیشتراز میانگین نظری برابر ۳ مشاهده شد و آزمون t تک نمونه این تفاوت را معنادار نشان داد چرا که سطح معناداری ‌کوچک‌تراز ۰۱/۰ می‌باشد لذا با توجه به اینکه میانگین حاصل از میانگین نظری بیشتر است و تفاوت هم معنادار است با ۹۹ درصد اطمینان می‌توانیم قضاوت کنیم که از نظر جامعه مورد نظر میانگین نمرات عامل مشکلات کارفرما بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر به سزایی دارد .

۴-۶-۳ بررسی سوال سوم تحقیق:

عنوان سوال : آیا عامل نواقص مطالعه و طراحی بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی ادارات تاثیر دارد؟

به منظور مشخص ساختن پاسخ این سوال از آزمون tتک گروهی استفاده شده است فرض صفر ادعان می‌کند که عامل نواقص مطالعه و طراحی بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر ندارد و فرض خلاف بیان می‌کند نواقص مطالعه و طراحی بر تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر دارد . جدول (۴-۹)تأیید و یا عدم تأیید این فرضیه را مشخص می‌کند

جدول (۴-۹) نتایج آزمون t تک نمونه در خصوص فرضیه ۳ تحقیق

جنسیت

میانگین

انحراف معیار

مقدار t

درجه آزادی

سطح معناداری

میانگین حاصل

۲/۴

۹/۱

۷/۷

۱۴۹

۰/۰

میانگین نظری

۳

داده های جدول (۴-۹) نشان می‌دهد که میانگین تاثیر آموزش عامل نواقص مطالعه و طراحی برابر ۲/۴ ، بیشتراز میانگین نظری برابر ۳ مشاهده شد و آزمون t تک نمونه این تفاوت را معنادار نشان داد چرا که سطح معناداری ‌کوچک‌تراز ۰۱/۰ می‌باشد لذا با توجه به اینکه میانگین حاصل از میانگین نظری بیشتر است و تفاوت هم معنادار است با ۹۹ درصد اطمینان می‌توانیم فرض صفر رد می‌گردد و فرض خلاف تأیید می‌گردد ‌بنابرین‏ می‌توانیم قضاوت کنیم که از نظر جامعه مورد نظر میانگین نمرات عامل نواقص مطالعه و طراحی بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر به سزایی دارد.

۴-۶-۴ بررسی سوال چهارم تحقیق:

عنوان سوال : آیا عامل مشکلات مالی بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی ادارات تاثیر دارد؟

به منظور مشخص ساختن پاسخ این سوال از آزمون tتک گروهی استفاده شده است فرض صفر ادعان می‌کند که عامل مشکلات مالی بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر ندارد و فرض خلاف بیان می‌کند عامل مشکلات مالی بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر دارد . جدول (۴-۱۰)تأیید و یا عدم تأیید این فرضیه را مشخص می‌کند.

جدول (۴-۱۰) نتایج آزمون t تک نمونه در خصوص فرضیه ۴ تحقیق

جنسیت

میانگین

انحراف معیار

مقدار t

درجه آزادی

سطح معناداری

میانگین حاصل

۶/۳

۰۴/۱

۱/۸

۱۴۹

۰۰/۰

میانگین نظری

۳

داده های جدول (۴-۱۰) نشان می‌دهد که میانگین تاثیر آموزش عامل مشکلات مالی برابر۶/۳ ، بیشتراز میانگین نظری برابر ۳ مشاهده شد و آزمون t تک نمونه این تفاوت را معنادار نشان داد چرا که سطح معناداری ‌کوچک‌تراز ۰۱/۰ می‌باشد لذا با توجه به اینکه میانگین حاصل از میانگین نظری بیشتر است و تفاوت هم معنادار است با ۹۹ درصد اطمینان فرض صفر رد و فرض خلاف تأیید می‌گردد ‌بنابرین‏ می‌توانیم قضاوت کنیم که از نظر جامعه مورد نظر میانگین نمرات عامل مشکلات مالی بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر به سزایی دارد.

۴-۶-۵ بررسی سوال پنجم تحقیق:

عنوان سوال : آیا عامل پیمانکاران بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی ادارات تاثیر دارد؟

به منظور مشخص ساختن پاسخ این سوال از آزمون tتک گروهی استفاده شده است فرض صفر ادعان می‌کند که عامل مشکلات ناشی از پیمانکاران بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر ندارد و فرض خلاف بیان می‌کند عامل مشکلات ناشی از پیمانکاران بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر دارد . جدول (۴-۱۱)تأیید و یا عدم تأیید این فرضیه را مشخص می‌کند.

جدول (۴-۱۱) نتایج آزمون t تک نمونه در خصوص فرضیه ۵ تحقیق

جنسیت

میانگین

انحراف معیار

مقدار t

درجه آزادی

سطح معناداری

میانگین حاصل

۹/۳

۷۱۲/۰

۶۵/۱۵

۱۴۹

۰۰/۰

میانگین نظری

۳

داده های جدول (۴-۱۱) نشان می‌دهد که میانگین تاثیر آموزش عامل مشکلات مالی برابر۹/۳ ، بیشتراز میانگین نظری برابر ۳ مشاهده شد و آزمون t تک نمونه این تفاوت را معنادار نشان داد چرا که سطح معناداری ‌کوچک‌تراز ۰۱/۰ می‌باشد لذا با توجه به اینکه میانگین حاصل از میانگین نظری بیشتر است و تفاوت هم معنادار است با ۹۹ درصد اطمینان فرض صفر رد و فرض خلاف تأیید می‌گردد می‌توانیم قضاوت کنیم که از نظر جامعه مورد نظر میانگین نمرات عامل مشکلات ناشی از پیمانکاران بر بروز تاخیرات پروژه های عمرانی تاثیر به سزایی دارد .

۴-۶-۶ بررسی سوال ششم تحقیق:


موضوعات: بدون موضوع
   پنجشنبه 24 آذر 1401


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
جستجو
آخرین مطالب
 

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کاملکلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

Purchase guide distance from tehran to armenia