۶خودآگاهی
۲٫۴٫۸٫۱۰٫۱۲٫۲۳۳۶/۰۶انگیزش۳٫۲۲٫۲۴٫۲۵٫۲۶٫۲۸۴۷/۰۶خود کنترلی۹٫۱۱٫۱۴٫۱۶٫۱۸٫۲۱۵۸/۰۶همدلی۷٫۱۵٫۱۷٫۱۹٫۲۰٫۲۹۲۷/۰۶مهارت های اجتماعی
۷۶۷۴/۰۳۰کل(هوش هیجانی)
شیوه و مراحل جمع آوری داده ها :
برای اجرای پژوهش پس از اینکه پرسشنامهها تهیه شد نمونه تحقیق ازبین مدیران گروههای آموزشی به صورت تصادفی طبقه ای انتخاب شدند پس از مراجعه به هر یک از دانشگاه های مربوطه و کسب اجازه از قسمت حراست و هماهنگی با معاونت دانشگاه و سپس مراجعه به هریک از مدیر گروه ها در دفاتر مخصوص خودشان و درخواست همکاری نمودن ،جهت پر کردن پرسشنامهها مبنی بر اینکه اطلاعات آن ها صرفا جهت انجام کار پایان نامه است ،پرسشنامهها بین آن ها توزیع و سپس جمع آوری شد.
روش تجزیه وتحلیل داده ها :
برای تجزیه و تحلیل داده ها از دو روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردیده است که در ذیل به ویژگی هر یک از آن ها پرداخته می شود.
از روش آمار توصیفی به منظور دسته بندی گروههای آزمودنی از نظر سن ،جنس،وضعیت تأهل ،سطح تحصیلات،رشته تحصیلی،سابقه تدریس ،سابقه مدیر گروهی ونام واحد دانشگاهی به منظور محاسبه فراوانی ،درصد فراوانی ، درصد معتبر،درصد تجمعی استفاده شده است.
در بخش آمار استنباطی ازآزمون t تک نمونه ای، آزمون t مستقل، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است .برای بررسی اثر جمعی متغیر های مستقل (مؤلفه های هوش هیجانی به صورت تک تک) تحقیق بر متغیر وابسته (خود کارآمدی) از روش رگرسیون استفاده میگردد.
-
- Chalz asperman ↑
-
- Gordner.H ↑
-
- Sterenberg ↑
-
- Emotion ↑
-
- Oxford ↑
-
- Pull ackman ↑
-
- Feeling ↑
-
- Freeman ↑
-
- Social in telligenc۳freedman and Bless ↑
-
- Furnham ↑
-
- Petrides ↑
-
- Daniel Goleman ↑
-
- Emotional litary ↑
-
- Mode ↑
-
- Ability Theory ↑
-
- Mixed Theory ↑
-
- Emotional perception ↑
-
- Extional facilitation of thought ↑
-
- Extional understanding ↑
-
- Extional management ↑
-
- Mixed theory ↑
-
- Assertiveness ↑
-
- Self-regard ↑
-
- Flexibility ↑
-
- Stress management ↑
-
- Stress tolerance ↑
-
- Impulse control ↑
-
- Happiness ↑
-
- Self -awarebess ↑
-
- Self-Regulation ↑
-
- Innovatin ↑
-
- Self -simulation ↑
-
- cptimisn ↑
-
- Empathy ↑
-
- Social skill ↑
-
- Self -assvrance ↑
-
- Presence ↑
-
- Integrity ↑
-
- Adaptability ↑
-
- Innovation ↑
-
- Achivement drive ↑
-
- Commitment ↑
-
- Initiative and optimism ↑
-
- Empathy ↑
-
- Deaf ↑
-
- Relation management ↑
-
- Wielding ↑
-
- Austin,j ↑
-
- mead ↑
-
- cooley ↑
-
- Looking-glass self ↑
-
- gerisild ↑
-
- Parvin ↑
-
- Need for positive regard ↑
-
- Unconditional positive regard ↑
-
- Social congnitive approach ↑
-
- Albert bandura ↑
-
- self ↑
-
- goals ↑
-
- Performance standard ↑
-
- Perceired self efficag ↑
-
- Pajares & miller ↑
-
- -Enactive mastry Experiences ↑
-
- -Vicarious Experiences ↑
-
- -Verbal or Social Persuasion ↑
-
- -Physiological and affective states ↑
-
- conceptually ↑
-
- Out come expectation ↑
-
- Self-concept belief ↑
-
- Effectance motivation ↑
-
- Perceived capabilities ↑
-
- golbar ↑
-
- Perceived control ↑