« فایل های دانشگاهی -تحقیق – پروژه | مبحث سوم: تاریخچه و چارچوب نظری در پیدایش جرم رایانه ای – 7دانلود مقاله-پروژه و پایان نامه – ۳-۲-۱آثار انتقال نسبت به انتقال دهنده – 5 »

جدول ۴-۱۲: آزمون همبستگی پیرسون رابطه پرداختن به سجایای اخلاقی با رهبری تحول آفرین

مؤلفه ها

ضریب همبستگی

p-value

ویژگی های آرمانی

/۴۶۲۰

/۰۰۰۰

رفتارهای آرمانی

۰/۴۲۵

/۰۰۰۰

ترغیب ذهنی

۰/۵۸۲

/۰۰۰۰

انگیزش الهام بخش

/۵۷۷۰

/۰۰۰۰

توجه و ملاحظه فردی

/۵۳۵۰

/۰۰۰۰

رهبری تحول آفرین

۰/۷۱۶

/۰۰۰۰

بر اساس جدول ۴-۱۲ مقدار p-value آزمون همبستگی بین پرداختن به سجایای اخلاقی با رهبری تحول آفرین تقریباً برابر با ۰۰۰۵/۰ است که از سطح خطای ۰۵/۰ کمتر می‌باشد، ‌بنابرین‏ فرض صفر رد می شود و ضریب همبستگی برابر با۷۱۶/۰ می‌باشد، لذا بین پرداختن به سجایای اخلاقی با رهبری تحول آفرین رابطه مستقیم و معنی دار در سطح اطمینان ۹۵ درصد وجود دارد.به عبارتی با افزایش پرداختن به سجایای اخلاقی اساتید، رهبری تحول آفرین آنان نیز افزایش پیدا می‌کند و شدت این همبستگی در سطح بالا می‌باشد. در این بین رابطه ابعاد رهبری تحول آفرین با بعد پرداختن به سجایای اخلاقی دارای مقدار p-value تقریباً کمتر از ۰۰۰۵/۰ با ضرایب همبستگی مثبت می‌باشند لذا ابعاد رهبری تحول آفرین با بعد پرداختن به سجایای اخلاقی دارای رابطه مستقیم و معنی داری می‌باشد و در این بین بعد ترغیب ذهنی بیشترین همبستگی با بعد بعد پرداختن به سجایای اخلاقی دارد (۵۸۲/۰). فرضیه پژوهش قبول می­ شود.

فرضیه ۵: بین « خود­آگاهی و عشق » و سبک رهبری مدیران دانشگاه بیرجند و علوم­پزشکی رابطه معنا دار وجود دارد.

در این قسمت به بررسی رابطه بین خود­آگاهی و عشق با سبک رهبری مدیران دانشگاه با استفاده ضریب همبستگی پیرسون استفاده می پردازیم و نتایج در جدول ۴-۱۳ ارائه گردید.

جدول ۴-۱۳: آزمون همبستگی پیرسون رابطه خود­آگاهی و عشق با رهبری تحول آفرین

مؤلفه ها

ضریب همبستگی

p-value

ویژگی های آرمانی

/۴۹۸۰

/۰۰۰۰

رفتارهای آرمانی

/۲۶۰۰

/۰۰۷۰

ترغیب ذهنی

/۳۹۷۰

/۰۰۰۰

انگیزش الهام بخش

/۴۳۶۰

/۰۰۰۰

توجه و ملاحظه فردی

/۴۴۳۰

/۰۰۰۰

رهبری تحول آفرین

/۵۶۸۰

۰/۰۰۰

بر اساس جدول ۴-۱۳ مقدار p-value آزمون همبستگی بین خود­آگاهی و عشق با رهبری تحول آفرین تقریباً برابر با ۰۰۰۵/۰ است که از سطح خطای ۰۵/۰ کمتر می‌باشد، ‌بنابرین‏ فرض صفر رد می شود و ضریب همبستگی برابر با ۵۶۸/۰ می‌باشد، لذا بین خود­آگاهی و عشق با رهبری تحول آفرین رابطه مستقیم و معنی دار در سطح اطمینان ۹۵ درصد وجود دارد و شدت این همبستگی در سطح متوسط می‌باشد. مقدار p-value ابعاد رهبری تحول آفرین با خود­آگاهی و عشق نیز کمتر از ۰۵/۰ و با ضرایب همبستگی مثبت می‌باشند، لذا در سطح اطمینان ۹۵ درصد بین خود­آگاهی و عشق با ابعاد رهبری تحول آفرین رابطه مستقیم و معنی داری وجود دارد به طوری که بیشتر همبستگی با بعد ویژگی های آرمانی دارد (۴۹۸/۰). فرضیه پژوهش تأیید می شود.

۴-۶٫ یافته ­های جانبی

۴-۶-۱: بین هوش معنوی و رهبری تحول­آفرین رابطه وجود دارد.

در این قسمت به بررسی رابطه بین ابعاد هوش معنوی و ابعاد رهبری تحول­آفرینی با استفاده ضریب همبستگی پیرسون می­پردازیم و نتایج در جدول ۴-۱۴ ارائه گردید.

جدول ۴-۱۴: آزمون همبستگی پیرسون رابطه بین هوش معنوی و تحول­آفرین

مؤلفه‌ ها

ویژگی آرمانی

رفتار آرمانی

ترغیب ذهنی

انگیزش الهام بخش

توجه و ملاحظه فردی

تفکر کلی

مقابله با مشکلات

سجایای اخلاقی

خود آگاهی

هوش معنوی

رهبری تحول آفرین

ویژگی آرمانی

۱

رفتار آرمانی

/۰۱۹۷*

۱

ترغیب ذهنی

/۰۴۳۸**

/۰۴۳۶**

۱

انگیزش الهام بخش

/۰۳۰۸**

/۰۴۸۷**

/۰۴۵۷**

۱

توجه و ملاحظه فردی

/۰۳۸۶**

/۰۳۶۵**

/۰۵۲۸**

/۰۴۳۸**

۱

تفکر کلی

/۰۲۹۳**

/۰۵۱۰**

/۰۴۱۸**

/۰۴۷۰**

/۰۴۳۰**

۱

مقابله با مشکلات

/۰۰۳۶

-/۲۳۰*

– /۱۶۵

-/۲۷**

-/۱۳۰

-/۳۶**

۱

سجایای اخلاقی

/۰۴۶۲**

/۰۴۲۵**

/۰۵۸۲**

/۰۵۷۷**

/۰۵۳۵**

/۰۵۱۹**

-/۲۲۴*

۱

خود آگاهی

/۰۴۹۸**

/۰۲۶۰**

/۰۳۹۷**

/۰۴۳۶**

/۰۴۴۳**

/۰۵۱۷**

-/۳۱۸**

/۰۶۱۳**

۱

هوش معنوی

/۰۴۹۲**

/۰۲۵۶**

/۰۳۹۰**

/۰۳۳۳**

/۰۴۱۹**

/۰۴۸۶**

/۰۴۶۹**

/۰۶۰۷**

/۰۵۴۰**

۱

رهبری تحول آفرین

/۰۶۶۲**

/۰۶۶۳**

/۰۸۰۰**

/۰۷۳۵**

/۰۷۵۳**

/۰۵۷۹**

-/۲۰۷*

/۰۷۱۶**

/۰۵۶۸**

/۰۵۲۶**

۱

** در سطح ۰۱/۰معنی­دار

* در سطح ۰۵/۰معنی دار

همان گونه که در جدول ۴-۱۴ ملاحظه می­ شود بین رهبری تحول­آفرین و هوش معنوی و همه ابعاد این دو رابط معنی­داری در سطح اطمینان ۹۵ درصد وجود دارد (به داشتن p-value کمتر از ۰۵/۰). به جز اینکه بعد توانایی مقابله با مشکلات از ابعاد هوش معنوی با ویژگی آرمانی، ترغیب ذهنی و توجه و ملاحظه فردی از ابعاد رهبری تحول آفرین رابطه معنی­داری در سطح اطمینان ۹۵ درصد ندارد(به دلیل داشتن p-value بیشتر از ۰۵/۰).

فصل پنجم نتیجه گیری و ارائه پیشنهاد ها

مقدمه

در این فصل در ابتدا خلاصه‌ای از یافته های پژوهش ارائه و سپس یافته های پژوهش مورد بحث و تحلیل قرار می‌گیرد. در ادامه محدودیت­های پژوهش ارائه و پیشنهاداتی هم با توجه به نتایج این پژوهش ارئه می‌گردد. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه هوش معنوی و ابعاد آن با رهبری تحول آفرین است. جامعه آماری این تحقیق مدیران دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بیرجند در سال ۱۳۹۳-۱۳۹۲ بودند که کل جامعه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. سطح احتمال برای معنی­داری فرضیه‌ها برابر با ۰۵/۰ در نظر گرفته شد.


موضوعات: بدون موضوع
   پنجشنبه 24 آذر 1401


فرم در حال بارگذاری ...

آذر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
جستجو
آخرین مطالب
 

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کاملکلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

 

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کاملکلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

 
مداحی های محرم