« فایل پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی تغییر حسابرس از دیدگاه حاکمیت شرکتی در بورس ... | دانلود منابع تحقیقاتی : منابع کارشناسی ارشد با موضوع اوامر مولویه در فقه ... » |
I7
۶
دارا بودن منابع طبیعی؛ معادن ، مابع طبیعی و انرژی و…
I5
جدول شماره ۵-۷ : رتبه بندی مولفه های بعد عوامل درونی
فرضیه فرعی ششم نیز تایید می گردد مبنی بر اینکه اهمیت شاخص های بعد عوامل درونی با هم متفاوتند.
۵-۲٫ پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق
۵-۲-۱٫ پیشنهادات مبتنی بر فرضیه فرعی ۱
باتوجه به نتایج به دست آمده از آزمون و تایید فرضیه فرعی اول ” اهمیت شاخص های بعد شرایط تقاضای داخلی بر صادرات برنج گیلان با هم متفاوتند.” پیشنهادات زیر مطرح میگردد:
با رعایت شرایط استانداردکیفیت سهم محصول در بازارهای داخلی و خارجی افزایش می یابد. لذا می بایت به سطح کیفی محصولات ارائه شده در بازارهای جهانی توجه دوچندان شود. در نتیجه رعایت این اصل محصول مورد نظر برند معتبری خواهد بود که خود معرف کیفیتی بی بدیل می باشد.لذا شرکتهای صادرکننده انواع برنج ایرانی می بایست به نکاتی از قبیل توجه به بسته بندی ، تبلیغات ، ثبات در ارائه کیفیت مطلوب و تلاش در هر چه بالاتر رفتن سطح کیفی محصولات ارائه شده ، رنگ ، جنس ، مرغوبیت برنج صادر شده توجه کنند و منافع آتی را بر هزینه های فعلی ترجیح دهند.
این گونه به نظر می رسد که رعایت استاندارد شالوده موثر بر میزان تقاضای محصول ارائه شده می باشد ، و بر شرایط و میزان تقاضای داخلی و خارجی تاثیر به سزایی دارد ، توجه به کیفیت محصولات رقبا ، میزان توجه آنان به رعایت استانداردها و داشتن دانش روزآمد در حوزه شناسایی نیازهای مشتریان در عرصه بین المللی می تواند از تاثیر قابل توجهی برخوردار باشد.
۵-۲-۲٫ پیشنهادات مبتنی بر فرضیه فرعی ۲
اهمیت شاخص های بعد عوامل مرتبط وحمایت کننده با هم متفاوتند.
توانمندی کشور در هر یک از فرایند های زنجیره ارزش با توجه به توان بسیار بالای ایران در تولید محصولات کشاورزی متنوع توجه به هریک از عوامل زنجیره ارزش و شناسایی فعالیتهای اصلی ( تدارکات داخلی و خارجی ، عملیات، بازاریابی و فروش و خدمات) و نیز شناسایی عوامل حمایتی ( تامین ، توسعه تکنولوژیکی، زیرساختهای شرکت) پرداخته و با توجه به زنجیره ارزش به مزیت قابل قبولی ( صرفه جویی در مقیاس، استفاده از ظرفیت های موجود، کاهش هزینه ها، ارتباط بین واحدهای کسب وکار) دست یابند .
توجه به نقش اینترنت و تجارت الکترونیک پیش از پیش آشکار می گردد. شرکتهای صادرکننده می بایست به رشد روزافزون فروش در دنیای مجازی توجه کرده و با ارائه سایتهایی که اطلاعات به روز و کارشناسی شده ای در اختیار مشتریان قرار میدهد مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل نماید. اعمال تخفیفات ویژه برای مشتریانی که از طریق سایتهای تجاری اقدام به سفارش محصولات می کنند می تواند از عوامل موثر در این مورد باشد. البته باید توجه داشت که استفاده از نیروهای متبحر در مدیریت سایت ها ، به روز رسانی و توجه به کیفیت محتوا نیز می بایست مورد توجه قرار گیرد.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
فرم در حال بارگذاری ...