« مقطع کارشناسی ارشد : دانلود پایان نامه درباره : بررسی تاثیر عوامل آنی ... | دانلود پژوهش های پیشین درباره شناسایی و اولویت ... » |
۴
بین قابلیت مدیریت شرکت های کوچک و متوسط صادر کننده فرش و قابلیت برند آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
۰٫۶۹۰
۹٫۱۱۹
۰٫۴۷۶۱
تایید
۵
بین قابلیت برند شرکت های کوچک و متوسط صادر کننده فرش و عملکرد بازاریابی آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
۰٫۵۸۵
۴٫۴۳۱
۰٫۳۴۲
تایید
۶
بین قابلیت نوآوری شرکت های کوچک و متوسط صادر کننده فرش و عملکرد بازاریابی آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد
۰٫۳۲۰
۲٫۳۶۲
۰٫۱۰۲۴
تایید
فرضیه۱٫ بین بازارگرایی شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده فرش و قابلیت برند آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
این فرضیه تایید شد و به استناد تایید آن، بازارگرایی در صنعت فرش سبب شناسایی محصول سازمان و متمایز کردن آن از محصولات رقبا می شود.
فرضیه۲٫ بین قابلیت مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده فرش و قابلیت نوآوری آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
این فرضیه تایید شد و به استناد تایید آن، وجود مدیران خبره در همه سطوح سازمان اعم از عملیاتی و زنجیره تامین و … سبب ارائه محصول یا خدمت جدید و یا راهکاری برای کاهش هزینه و… می شود.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
فرضیه۳٫ بین بازارگرایی شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده فرش و قابلیت نوآوری آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
این فرضیه تایید شد و به استناد تایید آن، ایجاد اطلاعات حاصل از بازار در کل سازمان دربارهی نیازهای جاری و آیندهی مشتریان، توسعه و انتقال این اطلاعات در سراسر سازمان موجب می شود سازمانها بتوانند محصول یا خدمتی مطابق با نیاز مشتریان ارائه دهند.
فرضیه۴٫ بین قابلیت مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده فرش و قابلیت برند آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
این فرضیه تایید شد و به استناد تایید آن ، داشتن مدیران با تجربه و خبره در سازمان سبب شناسانده شدن سازمان و محصول آن در بین مشتریان می شود.
فرضیه۵٫ بین قابلیت برند شرکت های کوچک و متوسط صادر کننده فرش و عملکرد بازاریابی آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
این فرضیه تایید شد و به استناد تایید آن ، اگر سازمان و محصولات آن در کشور هدف و بین مشتریان شناخته شده باشد، توانایی شرکت برای افزایش فروش و ارتقای موقعیت رقابتی و… افزایش مییابد.
فرضیه۶٫ بین قابلیت نوآوری شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده فرش و عملکرد بازاریابی آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
این فرضیه تایید شد و به استناد تایید آن، بکارگیری نوآوری در زمینه تولید یا ارائه محصول موجب بهبود عملکرد بازاریابی سازمان می شود.
در جدول زیر نتایج برخی از پژوهشهای پیشین با یافته های پژوهش حاضر، مقایسه شده است.
جدول ۵-۳٫ مقایسه نتایج پژوهش با پژوهشهای پیشین
عنوان
نویسنده
نتایج
یافتههای پژوهش حاضر
فرم در حال بارگذاری ...