۲-۲-۵ دستگاه تمیز کن رایینگ ………………………………………………………………………………………………۵۲
۲-۲-۶ شیرینگ …………………………………………………………………………………………………………………….۵۲
۲-۲-۷ آهار فرش ماشینی ………………………………………………………………………………………………………۵۵
۲-۲-۷-۱ قسمت آهار زنی …………………………………………………………………………………………………….۵۶
۲-۲-۸ ریشه و زیگزاگ …………………………………………………………………………………………………………۵۹
۲-۲-۸-۱ عملیات زیگزاگ دوزی و حاشیه دوزی …………………………………………………………………….۵۹
۲-۲-۸-۲ عملیات ریشه دوزی ……………………………………………. …………………………………………………۵۹
۲-۲-۹ کنترل نهایی فرش ……………………………………………………………………………………………………….۶۰
فصل سوم : روش تحقیق
۳-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………۶۲
۳-۲روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………۶۳
۳-۳ متغیرهای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………….۶۳
۳-۴ جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………………….۶۴
۳-۵ روش نمونه گیری …………………………………………………………………………………………………………..۶۴
۳-۶ حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………………………………۶۵
۳-۷ روش گردآوری داده ……………………………………………………………………………………………………….۶۶
۳-۷-۱ روش کتابخانه ای ……………………………………………………………………………………………………….۶۶
۳-۷-۲ روش میدانی ………………………………………………………………………………………………………………۶۶
۳-۷-۳ روش پرسش نامه ……………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۳-۸ ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………………………………………..۶۶
۳-۸-۱ پرسشنامه ……………………………………………. …………………………………………………………………….۶۷
۳-۹ مقیاس و طیف اندازه گیری ……………………………………………………………………………………………..۶۸
۳-۱۰ روایی و پایایی ابزار سنجش …………………………………………………………………………………………..۶۸
۳-۱۰-۱ ابزار روایی ………………………………………………………………………………………………………………۶۸
۳-۱۰-۲ پایایی ……………………………………………………………………………………………………………………..۶۹
۳-۱۱ روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………۷۰
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………..۷۱
بخش اول: تحلیل توصیفی داده ها
۴-۲ بررسی و توصیف اطلاعات مربوط به ویژگی عمومی پاسخ دهندگان……………………………………۷۲
۴-۲-۱ سن …………………………………………………………………………………………………………………………..۷۲
۴-۲-۲ میزان تحصیلات …………………………………………………………………………………………………………۷۳
۴-۲-۳ رشته تحصیلی ……………………………………………………………………………………………………………۷۳
۴-۲-۴ سابقه کار افراد ……………………………………………………………………………………………………………۷۴
۴-۲-۵ مدت فعالیت شرکت …………………………………………………………………………………………………..۷۴
۴-۲-۶ سمت و مسئولیت پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………۷۵
۴-۲-۷ نوع بافت فرش شرکت ها ……………………………………………. ……………………………………………..۷۵
۴-۲-۸ سابقه کار با تکمیل ……………………………………………………………………………………………………..۷۶
۴-۲-۹ استاندارد ……………………………………………………………………………………………………………………۷۶
۴-۳ بررسی سئوالات پرسش نامه بر اساس پاسخ مشتریان ………………………………………………………….۷۷
۴-۳-۱ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص تصویر ذهنی ۱ …………………………………………………..۷۷
۴-۳-۲ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص تصویر ذهنی ۲ …………………………………………………۷۷
۴-۳-۳ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص تصویر ذهنی ۳ …………………………………………………..۷۸
۴-۳-۴ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص تصویر ذهنی ۴ …………………………………………………..۷۸
۴-۳-۵ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص تصویر ذهنی ۵ …………………………………………………..۷۹
۴-۳-۶ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص تصویر ذهنی ۶ …………………………………………………..۷۹
۴-۳-۷ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱ ……………………………………………………………۸۱
۴-۳-۸ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۲ ……………………………………………………………۸۱
۴-۳-۹ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۳ ……………………………………………………………۸۲
۴-۳-۱۰ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۴ …………………………………………………………۸۲
۴-۳-۱۱ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت۵ …………………………………………………………..۸۳
۴-۳-۱۲ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۶ …………………………………………………………۸۳
۴-۳-۱۳ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۷ …………………………………………………………۸۴
۴-۳-۱۴ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۸ …………………………………………………………۸۴
۴-۳-۱۵ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۹ …………………………………………………………۸۵
۴-۳-۱۶ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱۰ ……………………………………………………….۸۵
۴-۳-۱۷ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱۱ ……………………………………………………….۸۶
۴-۳-۱۸ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱۲ ……………………………………………………….۸۶
۴-۳-۱۹ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱۳ ……………………………………………………….۸۷
۴-۳-۲۰ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱۴ ……………………………………………………….۸۷
۴-۳-۲۱ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱۵ ……………………………………………………….۸۸
۴-۳-۲۲ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱۶ ……………………………………………………….۸۸
۴-۳-۲۳ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص کیفیت ۱۷ ……………………………………………………….۸۹
۴-۳-۲۴ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص سرعت ۱ ………………………………………………………..۹۱
۴-۳-۲۵ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص سرعت ۲ ………………………………………………………..۹۱
۴-۳-۲۶ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص امانتداری ۱ ……………………………………………………..۹۲
۴-۳-۲۷ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص امانتداری ۲ ……………………………………………………..۹۳
۴-۳-۲۸ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص امانتداری ۳ ……………………………………………………..۹۳
۴-۳-۲۹ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص امانتداری ۴ ……………………………………………………..۹۴
۴-۳-۳۰ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص امانتداری ۵ ……………………………………………………..۹۴
۴-۳-۳۱ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص قیمت ۱ ………………………………………………………….۹۶
۴-۳-۳۲ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص قیمت ۲ …………………………………………………………۹۶
۴-۳-۳۳ بررسی پاسخ گویی مشتریان به شاخص قیمت ۳ ………………………………………………………….۹۷
ب) تحلیل استنباطی داده ها
۴-۴ نتایج آزمون t مستقل ……………………………………………………………………………………………………۱۰۰
۴-۴-۱ نتایج آزمون t مستقل در مورد تصویر ذهنی …………………………………………………………………۱۰۰
۴-۴-۲ نتایج آزمون t مستقل در مورد کیفیت ………………………………………………………………………….۱۰۰
۴-۴-۳ نتایج آزمون t مستقل در مورد سرعت …………………………………………………………………………۱۰۱
۴-۴-۴ نتایج آزمون t مستقل در مورد امانتداری……………………………………………………………………….۱۰۱
۴-۴-۵ نتایج آزمون t مستقل در مورد قیمت…………………………………………………………………………….۱۰۲
۴-۵ خلاصه نتایج آزمون ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن …………………………………………………۱۰۲