« مقالات تحقیقاتی و پایان نامه | ۲-۲۲-۶- درمان مختصر بلند مدت – پایان نامه های کارشناسی ارشدمقالات و پایان نامه های دانشگاهی | فرسودگی شغلی یک باره به وجود نمی آید. بلکه در پنج مرحله شکل می گیرد که عبارتند از: – پایان نامه های کارشناسی ارشد »

۲-۴-۸ تصویر برند[۱۴۶]

تصویر برند پدیده ساده ادراک است که تحت تأثیر فعالیت‌های شرکت قرار ‌می‌گیرد. تصویر برند مجموعه ادراکاتی است که در ذهن مصرف‌کننده وجود دارد. به بیان­دیگر ادراک مصرف‌کننده از ویژگی­های برجسته محصول، تصویرذهنی مصرف‌کننده از تمام مجموعه برند است که توسط شرکت ایجاد شده است. مشتری، تصویری را از ترکیب تمام علائم ارسالی توسط نام تجاری شامل نام، علائم ظاهری، محصولات، تبلیغات، پیام­ها و اطلاعیه‌های رسمی و غیره، در ذهن خود شکل می­دهد. این ادراکات را می‌توان با نشان­گرهای مناسب از ذهن مصرف‌کننده فراخواند(پایگاه اینترنتی مجله برند).

هر­چند زمان زیادی است که تصویر برند به مفهوم بسیار مهمی در بازاریابی تبدیل شده اما اتفاق نظر کمی ‌در مورد تعریف مناسبی برای آن وجود دارد. برطبق تعریف هرزگ[۱۴۷](۱۹۶۳) و نیومن[۱۴۸](۱۹۵۷) تصویر برند ادراک مصرف‌کننده ‌در مورد برند است که توسط تداعیات برند موجود در حافظه او، بازتاب می­یابد، است(کلر، ۱۹۹۳).

ثابت شده­است که تصویر مثبت برند، ریسک ادراک­ شده مصرف ­کننده ‌در مورد برند را کاهش داده و سطح رضایت و وفاداری مصرف‌کننده را افزایش می‌دهد. همچنین، برندی که تصویر مناسبی در ذهن مصرف ­کننده دارد، فرایند جایگاه‌سازی را ساده‌تر طی­می‌کند. زیرا، برندی که تصویر قوی و مثبت دارد، راحت‌تر در ذهن مشتری نقش می­بندد. به مفهوم نگرش مشتریان نسبت به برند که برپایۀ تداعیات ذهنی آن ها نمود می­یابد. به بیان دیگر تداعیات ذهنی از برند، سایر گره ­های اطلاعاتی مرتبط با گره یک برند در حافظه ما هستند و مفهوم برند را برای ما روشن­تر می­سازند(پایگاه اینترنتی مجله برند).

۲-۴-۹ تداعی­های برند[۱۴۹]

تداعی­های برند نشانه­ های اطلاعاتی مربوط به برند در ذهن مشتری هستند که دربردارنده مفهوم برند در ذهن مشتری می­باشند. تناسب، قدرت و منحصربه­فردی تداعی­های برند ابعاد مشخص­کننده دانش برند هستند که نقش مهمی در تعیین پاسخ متمایز مشتری که ارزش برند را به ­وجود ‌می‌آورد، دارند(کلر، ۱۹۹۳).

    1. Gremler et al ↑

    1. Huang & Kung ↑

    1. Marketing ↑

    1. Societal Marketing ↑

    1. Kottler & Zaltman ↑

    1. Serrat ↑

    1. Domegan ↑

    1. Diamond & Oppenheim ↑

    1. Stead et al ↑

    1. Wiebe ↑

    1. . Social Responsibility ↑

    1. . Chloiro fluorocarbons ↑

    1. . Dupont ↑

    1. . IBM ↑

    1. . Green Marketing ↑

    1. Peattie and Crane ↑

    1. Rex and Baumann ↑

    1. Lee ↑

    1. Polonsky and Rosenberger ↑

    1. Tan and Lau ↑

    1. Soonthonsmai ↑

    1. Chamorro and Banegi ↑

    1. Peattie ↑

    1. Ottman ↑

    1. Total Product ↑

    1. Repair ↑

    1. . Reconditioning ↑

    1. . Reuse ↑

    1. . Recycling ↑

    1. . Remanufactur ↑

    1. . Green Design ↑

    1. . Green Marketing Mix ↑

    1. . Product- Price- Place- Promotin ↑

    1. Word of Mouth ↑

    1. Brown ↑

    1. Buttle ↑

    1. Stokes & Lomax ↑

    1. Mangold ↑

    1. Ennew et al ↑

    1. Dye ↑

    1. Ardandt ↑

    1. Litvin ↑

    1. Litvin et al ↑

    1. . Westbrook ↑

    1. Buzz Marketing ↑

    1. Bush et al ↑

    1. Al Ries & Luora Ries ↑

    1. srinivasam ↑

    1. Silverman ↑

    1. Payne ↑

    1. Katz & Lazarsfeld ↑

    1. Hawkins & Coney ↑

    1. Lindgreen-Vanhamme ↑

    1. Tomas ↑

    1. Streisand ↑

    1. Sweeney-Soutar-Mazzarol ↑

    1. Bansel &Vover ↑

    1. Wangehein & Bayon ↑

    1. . Burson-Marsteller ↑

    1. . Stokes ↑

    1. Thomas & Tullis ↑

    1. Wirtz & Chew ↑

    1. Godes & Mayzlin ↑

    1. Soderlund ↑

    1. Gremler ↑

    1. Brown ↑

    1. Richheld & Sassir ↑

    1. Babin et al ↑

    1. Bhaedewaj ↑

    1. Ladhari ↑

    1. Kim et al ↑

    1. de Matos & Rossi ↑

    1. Jones et al ↑

    1. Swan & Oliver ↑

    1. Finn et al ↑

    1. . Konecnik Maja, Gartner William ↑

    1. . American Marketing Association ↑

    1. . Arnold ↑

    1. . Crainer ↑

    1. Watkins ↑

    1. Aaker ↑

    1. Stanton ↑

    1. Doyle ↑

    1. Kotler ↑

    1. Wood ↑

    1. Dibb ↑

    1. Bennett ↑

    1. Dibb ↑

    1. Ambler ↑

    1. Boulding ↑

    1. Martineau ↑

    1. Keller ↑

    1. Goodyear ↑

    1. Jeniffer Aaker ↑

    1. Sheth ↑

    1. Levitt ↑

    1. de Chernatony and McDonald ↑

    1. Murphy ↑

    1. Wolfe ↑

    1. Doyle ↑

    1. Brown ↑

    1. Berthon et al ↑

    1. Brand elements ↑

    1. Michell et al ↑

    1. Kohli et al ↑

    1. ۱ Brand awareness ↑

    1. Pre exposure ↑

    1. Post exposure ↑

    1. Bran recall ↑

    1. Associations ↑

    1. Branding ↑

    1. John Stuart ↑

    1. Quaker ↑

    1. Coca-Cola ↑

    1. Johnson & Johnson ↑

    1. Procter & Gamble ↑

    1. Unilever ↑

    1. Internally developed ↑

    1. Externally-acquired brands ↑

    1. Goodwill ↑

    1. Cravens et al ↑

    1. Brand equity ↑

    1. Keller & Lehmann ↑

موضوعات: بدون موضوع
   پنجشنبه 24 آذر 1401


فرم در حال بارگذاری ...

آذر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
جستجو
آخرین مطالب
 

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کاملکلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

 

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کاملکلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

 
مداحی های محرم